Michaela Steinhauser

Mladá podnikatelka z Brna
  • Spoluzakladatelka značky Skinners
  • Provozní ředitelka značky Skinners
  • Podnikatelka a matka v jednom

Inspiraci našla u partnera

Nápad skloubit komfort ponožky s podrážkou se mi moc líbil. Jsem otevřená veškerým nápadům, možnostem, kde by člověk uplatnil svůj potenciál.“
S prvotním impulsem uvést na trh produkt, který v sobě bude skrývat komfort ponožek spolu s ochranou nohy, kterou poskytují boty, přišel za Michaelou její tehdejší partner Petr Procházka. A protože Michaela je otevřená všemu, s odstupem několika měsíců se do projektu společně pustili.
Skinners poskytují ochranu nohy jako bota, ale zároveň jsou lehké, komfortní a snadno se oblékají jako ponožky. Jsou vyrobeny ze speciálních funkčních vláken. Dále mají vyztuženou dvouvrstvou podrážku, která je zapuštěna do pleteniny. Jsou tak plnohodnotnou náhradou běžné obuvi. Využívají se na běžnou chůzi, ale i sport, zejména běh.
2016
Spolu s Petrem Procházkou začínají budovat značku ponožkobot Skinners.
2019
Jejich roční obrat činil 35 milionů korun, v roce 2020 pak 62 milionů Kč. Většina jejich produkce míří do USA.
2020
Spustili crowdfundingovou kampaň na Kickstarteru, která měla za cíl uvést na trh novou generaci ponožkobot Skinners 2.0.

Pandemie pomohla v rozletu

Michaela s Petrem patří mezi šťastlivce, kterým covidová pandemie v podnikání výrazně pomohla. Jejich zákaznická skupina se rozšířila, ale nastal problém ve výrobě. Kvůli home officům a karanténám bylo těžší tvořit nové kolekce a jezdit do samotné výroby.

Momentálně Skinners působí ve více než 120 zemích a ponožkoboty putují za zákazníky do Velké Británie, USA, Skandinávie, Německa, Japonska nebo Kataru. Mají i ponožkoboty pro děti.

V roce 2020 spustili crowdfundingovou kampaň na Kickstarteru. Cílem bylo získat finance na kolekci Skinners 2.0, což se jim podařilo.

Přidaná perforovaná stélka skýtá větší pohodlí, dobře odvádí pot a díky tloušťce dvou milimetrů zvýší i měkkost při došlapu.

Podnikatel roku a filantrop

V roce 2020 pak Martin Hausenblas spoluzaložil firmu ADLER Czech, která je dnes jedním z největších výrobců a vývozců reklamního textilu v Evropě. Stal se také zakladatelem a spolumajitelem on-line taxislužby Liftago, která propojuje pasažéry přímo s řidiči taxíků. A protože věří v čisté podnikání, v roce 2010 založil sdružení Podnikáme bez korupce.

Je velmi aktivní v Ústeckém kraji, kde se stal také Podnikatelem roku 2020 a kde spolu s Ústeckou komunitní nadací založil Stipendijní fond Renesance. Ten má za cíl umožnit mladým lidem naučit se jazyk, získat vzdělání a zkušenosti v zahraničí.

ю